Regulamin:
I. Ogólne zasady panujące na forum.
1. Wszelkie przejawy chamstwa będą bezwzględnie karane.
2. Pisz na temat. Off topic jest zabroniony na forum i karany ostrzeżeniem, a posty takie będą usuwane. Ponadto, zakładając temat musisz umieścić go w odpowiednim dziale.
3. Nie dubluj tematów. Zanim założysz, sprawdź czy nie istnieje już taki.
4. Nie obrażaj klubów piłkarskich ani ich kibiców, a także wyznawców innych religii, innych narodów czy ludzi o odmiennym kolorze skóry. Obrażanie użytkowników tego forum, ich rodzin, psów itd. jest surowo wzbronione. W związku z tym należy pamiętać też, aby nazwę klubu trzeba zawsze pisać wielką literą.
5. Forum to nie serwis informacyjny - tu wyrażamy swoje opinie. Posty składające się jedynie z "suchych newsów", które można przeczytać w serwisach informacyjnych nie są mile widziane.
6. Każda osoba może mieć tylko jedno konto. "Multiaccount" jest zabroniony. Jeśli kilka osób będzie korzystać z tego samego komputera, adresu IP, proszę to zgłosić do Administratora przez PW.
7. Niektóre obrazki, które są duże, rozszerzają forum w nienaturalny sposób, przez co nie wygląda ono estetycznie. Obrazków zbyt dużych nie zamieszczamy na forum. Podajemy do nich tylko link.
8. Nabijanie postów jest zabronione. Przez to nie wolno pisać postów typu "OK", "Prawda", "Zgadzam się", "Dzięki". Post nie może zawierać samych emotikon. Popieramy kulturę osobistą, ale jeśli chcesz komuś podziękować zrób to poprzez prywatną wiadomość.
9. Zabronione jest reklamowanie w miejscach nie przeznaczonych do tego.
10. Nie dozwolone jest także tzw. Up1ęKsHaNi3 PoSStUfff, pisanie FaLą itp.
11. Nie wolno używać wulgaryzmów. Przy czym przekleństwa, które mają w środku "**" też są zabronione.
12.Starajmy się pisać poprawnie po polsku. Nagminna ilość błędów nie będzie mile widziana na forum. Jeśli masz problem z dysgrafią zainstaluj najnowszą wersję Opery, lub Mozilli Firefox - tam wbudowane są systemy, które poprawiają błędy w pisowni.
13. Pisanie wiadomości nie wnoszących nic do dyskusji także jest karane. Od upominania forumowiczów jest władza. Nadgorliwość nie jest mile widziana.
14. Zabronione jest umieszczanie i promowanie na forum treści pornograficznych, warezowych i innych zabronionych przez prawo.
15. Chcąc uzyskać odpowiedź, musisz się odpowiednio wyrazić. Wątki o nazwie "Pomocyyy", "Help me", "Pilne" zaśmieca forum. Nadając tematowi odpowiednią nazwę ułatwiasz nawigację po forum i zwiększasz swoją szansę na odpowiedź.
16. Zabronione jest świadome wprowadzanie w błąd użytkowników forum.
17. Działania mające na celu destabilizację działania systemu Forum lub zdobycie informacji o użytkownikach wbrew ich woli są niedozwolone.
18. Zabronione jest także ciągłe pisanie Caps Lockiem (wielkimi literami).
19. Obowiązuje bezwzględny zakaz wstawiania na forum prywatnych rozmów z gadu-gadu i innych komunikatorów.
20. Użytkownicy, którzy zarejestrowali się na forum pod obraźliwym lub wulgarnym nickiem będą natychmiast banowani. Pseudonimy zawierające reklamę także nie są mile widziane.
21. Nowych użytkowników należy na początku traktować trochę łagodniej. Zasługują na godne traktowanie przez bardziej doświadczonych użytkowników.
22. Posty nie wnoszące nic do dyskusji, łamiące regulamin oraz te na niskim poziomie intelektualnym będą nagradzane ostrzeżeniami, te najbardziej - bezzwłocznie usuwane.
28. W przypadkach, których powyższy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku. Ponadto w sprawach spornych, nieobjętych niniejszym regulaminem, decydujący głos w dyskusji ma zawsze Administrator.
29. Zabrania się używania na forum koloru czerwonego i purpurowego. Jest on zarezerwowany dla głównego Administratora.
II. Kary.
1. Za jednokrotne złamanie regulaminu dawane jest ostrzeżenie o wartości 1. W szczególnych przypadkach użytkownik może otrzymać upomnienie o wyższej wartości.
2. O czasie wygaśnięcia ostrzeżenia decyduje Administrator.
3. Jeśli łączna wartość ostrzeżeń będzie równa 4 lub więcej użytkownik zostaje automatycznie banowany.
4. Ban zostaje zdjęty w momencie wygaśnięcia najwcześniej przyznanego ostrzeżenia. Po odbyciu kary, pozostałe ostrzeżenia nie są usuwane i wygasają po upłynięciu ich czasu ważności.
5. Odbanowanie odbywać się będzie automatycznie, jeśli przy pierwszym logowaniu po zbanowaniu użytkownik będzie miał problemy z wejściem na forum, powinien usunąć pliki cookies w swojej przeglądarce.
6. W sytuacjach szczególnych użytkownik może zostać zbanowany natychmiastowo, bez uzbierania ostrzeżeń o wartości 4 i bezterminowo lub na dłuższy okres czasu oraz bez podania przyczyny.
Uwaga!
Regulamin nie jest moim autorstwem (oprócz punktów I.29. oraz II. 2.). Pochodzi z innego forum internetowego. Jednak obowiązuje on również na tej stronie.
Proszę o zapoznanie się z nim i pilne przestrzeganie go.
Administrator, Zarzi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zarzi dnia Czw 19:03, 07 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
I. Ogólne zasady panujące na forum.
1. Wszelkie przejawy chamstwa będą bezwzględnie karane.
2. Pisz na temat. Off topic jest zabroniony na forum i karany ostrzeżeniem, a posty takie będą usuwane. Ponadto, zakładając temat musisz umieścić go w odpowiednim dziale.
3. Nie dubluj tematów. Zanim założysz, sprawdź czy nie istnieje już taki.
4. Nie obrażaj klubów piłkarskich ani ich kibiców, a także wyznawców innych religii, innych narodów czy ludzi o odmiennym kolorze skóry. Obrażanie użytkowników tego forum, ich rodzin, psów itd. jest surowo wzbronione. W związku z tym należy pamiętać też, aby nazwę klubu trzeba zawsze pisać wielką literą.
5. Forum to nie serwis informacyjny - tu wyrażamy swoje opinie. Posty składające się jedynie z "suchych newsów", które można przeczytać w serwisach informacyjnych nie są mile widziane.
6. Każda osoba może mieć tylko jedno konto. "Multiaccount" jest zabroniony. Jeśli kilka osób będzie korzystać z tego samego komputera, adresu IP, proszę to zgłosić do Administratora przez PW.
7. Niektóre obrazki, które są duże, rozszerzają forum w nienaturalny sposób, przez co nie wygląda ono estetycznie. Obrazków zbyt dużych nie zamieszczamy na forum. Podajemy do nich tylko link.
8. Nabijanie postów jest zabronione. Przez to nie wolno pisać postów typu "OK", "Prawda", "Zgadzam się", "Dzięki". Post nie może zawierać samych emotikon. Popieramy kulturę osobistą, ale jeśli chcesz komuś podziękować zrób to poprzez prywatną wiadomość.
9. Zabronione jest reklamowanie w miejscach nie przeznaczonych do tego.
10. Nie dozwolone jest także tzw. Up1ęKsHaNi3 PoSStUfff, pisanie FaLą itp.
11. Nie wolno używać wulgaryzmów. Przy czym przekleństwa, które mają w środku "**" też są zabronione.
12.Starajmy się pisać poprawnie po polsku. Nagminna ilość błędów nie będzie mile widziana na forum. Jeśli masz problem z dysgrafią zainstaluj najnowszą wersję Opery, lub Mozilli Firefox - tam wbudowane są systemy, które poprawiają błędy w pisowni.
13. Pisanie wiadomości nie wnoszących nic do dyskusji także jest karane. Od upominania forumowiczów jest władza. Nadgorliwość nie jest mile widziana.
14. Zabronione jest umieszczanie i promowanie na forum treści pornograficznych, warezowych i innych zabronionych przez prawo.
15. Chcąc uzyskać odpowiedź, musisz się odpowiednio wyrazić. Wątki o nazwie "Pomocyyy", "Help me", "Pilne" zaśmieca forum. Nadając tematowi odpowiednią nazwę ułatwiasz nawigację po forum i zwiększasz swoją szansę na odpowiedź.
16. Zabronione jest świadome wprowadzanie w błąd użytkowników forum.
17. Działania mające na celu destabilizację działania systemu Forum lub zdobycie informacji o użytkownikach wbrew ich woli są niedozwolone.
18. Zabronione jest także ciągłe pisanie Caps Lockiem (wielkimi literami).
19. Obowiązuje bezwzględny zakaz wstawiania na forum prywatnych rozmów z gadu-gadu i innych komunikatorów.
20. Użytkownicy, którzy zarejestrowali się na forum pod obraźliwym lub wulgarnym nickiem będą natychmiast banowani. Pseudonimy zawierające reklamę także nie są mile widziane.
21. Nowych użytkowników należy na początku traktować trochę łagodniej. Zasługują na godne traktowanie przez bardziej doświadczonych użytkowników.
22. Posty nie wnoszące nic do dyskusji, łamiące regulamin oraz te na niskim poziomie intelektualnym będą nagradzane ostrzeżeniami, te najbardziej - bezzwłocznie usuwane.
28. W przypadkach, których powyższy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku. Ponadto w sprawach spornych, nieobjętych niniejszym regulaminem, decydujący głos w dyskusji ma zawsze Administrator.
29. Zabrania się używania na forum koloru czerwonego i purpurowego. Jest on zarezerwowany dla głównego Administratora.
II. Kary.
1. Za jednokrotne złamanie regulaminu dawane jest ostrzeżenie o wartości 1. W szczególnych przypadkach użytkownik może otrzymać upomnienie o wyższej wartości.
2. O czasie wygaśnięcia ostrzeżenia decyduje Administrator.
3. Jeśli łączna wartość ostrzeżeń będzie równa 4 lub więcej użytkownik zostaje automatycznie banowany.
4. Ban zostaje zdjęty w momencie wygaśnięcia najwcześniej przyznanego ostrzeżenia. Po odbyciu kary, pozostałe ostrzeżenia nie są usuwane i wygasają po upłynięciu ich czasu ważności.
5. Odbanowanie odbywać się będzie automatycznie, jeśli przy pierwszym logowaniu po zbanowaniu użytkownik będzie miał problemy z wejściem na forum, powinien usunąć pliki cookies w swojej przeglądarce.
6. W sytuacjach szczególnych użytkownik może zostać zbanowany natychmiastowo, bez uzbierania ostrzeżeń o wartości 4 i bezterminowo lub na dłuższy okres czasu oraz bez podania przyczyny.
Uwaga!
Regulamin nie jest moim autorstwem (oprócz punktów I.29. oraz II. 2.). Pochodzi z innego forum internetowego. Jednak obowiązuje on również na tej stronie.
Proszę o zapoznanie się z nim i pilne przestrzeganie go.
Administrator, Zarzi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zarzi dnia Czw 19:03, 07 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz